Nienke, Steven en ik

Nienke, Steven en ik

donderdag 19 november 2015

De monteur

Enkele weken geleden is bij ons een nieuwe keuken geplaatst. Nu heeft Nienke het niet zo op 'meneren' die komen klussen. Ze is erg gevoelig voor geluid sinds ze enkele maanden terug met hoge koorts in bed lag en de buren gingen boren. Dus ze heeft het best zwaar gehad deze weken.
Helaas was het frontje van de vaatwasser beschadigd. Vandaag kwam de monteur langs om deze te repareren.

Nienke en ik waren met een ballon aan het overgooien toen hij binnenkwam en ze leek zich er niet teveel van aan te trekken. Ik had haar ook van te voren al gemeld dat deze meneer niet zo veel herrie zou gaan maken. Ze ging helemaal op in het spel maar werd zo enthousiast dat ze van mij even rustig moest worden.

Dus ik zeg: ''Nienke, nou moet je even stilstaan en tot tien tellen.''
Nienke staat keurig stil, steekt een voor een haar vingers op ''Een, twee, drie'' dan kijkt ze naar de keuken en zegt ''Tien'' en pakt haar ballon weer. Slimmerd!


Helaas ging de monteur er niet sneller door weg....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten